söndag 28 augusti 2011

Jag blir galen!

Jag har som ni kanske sett inte bloggat på ett tag nu...
och det är för att Matte har varit borta i 4 dagar nu!
Jag gråter hela tiden, men Lill-Matte tar ju hand om mig... men jag saknar ju Matte jättemycket!
Hon kommer som tur är hem idag! Det är jag ju glad över... Utan Matte är det ju synd om både mig och om Lill-matte som blir tvungen att leka med mig hela tiden, haha!

Eftersom att Matte ska komma hem idag så måste jag ju blogga!
Men idag är jag lite sur på en till sak, det var en hund utanför vårat hus klockan 02:00 på kvällen!!
Den började skälla jättehögt och när jag skulle skrämma bort den så vaknade hela familjen!

De blev lite arga på mig men det var ju inte mitt fel.
Men jag är nog förlåten nu för att Lill-Matte lät mig sova i hennes säng imorse och sedean kliade hon mig på magen... mmm....

Haha, är detta det längsta blogginlägg jag någonsin skrivit kanske?
I sånna fall så ska detta firas!

HIPP HIPP HURRA! HIPP HIPP HURRA! HIPP HIPP HURRA!

Tack för mig nu då, hejdå!
//Evita

1 kommentar:

  1. Haha! Hoppas ni fick skapligt mycket med sömn iallafall!

    SvaraRadera